18 Ekim 2012 Perşembe

3 Boyutlu Pastam(BMW Araba)

   Evet bir pasta siparişi  daha aldım ve sonucu sizlerle paylaşmak istedim.Buda benim ilk 3 boyutlu pasta denemem.Yaparken inanılmaz heyecanlandım ve büyük bir zevkle çalıştım .Mutfak benim için büyük bir keyif.Yemek yapmayı da,hamurişi yapmayı da çok severim.Aynı zamanda yemeyi de ne yazıkki.
   Hafta sonu insan modelleme eğitimim var ve çok heyecanlıyım.Şeker hamuru benim için bir tutku oldu artık.Özellikle de bu eğitimi sevgili Zeynep Ada'dan alacak olmak beni daha da heyecanlandırıyor.Detayları haftasonu paylaşacam mutlaka.İşte karşınızda BMW arabam.Allah gerçeğinide nasip eder inşallah...







2 yorum:

ZeyneP dedi ki...

Bi dakka ya...
Hem iki çocuğun var ve bunlar ikiz. Hem de bu ikizler erkek. Hem de bu erkek evlatlar fazla enerjik. Hem sen bu enerjik bebelere rağmen böyle şeyler yapmaya enerji ve vakit bulabiliyorsun.
Önünde saygıyla eğiliyorum (ekrana kapandım valla)!
Çok başarılı, çok güzel... Dilim tutuldu yahu! :D

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim Zeynepçim ya beğenmene çok sevindim.Bunlar bana terapi gibi geliyor.İnanılmaz mutlu oluyorum yaparken.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails