15 Ekim 2012 Pazartesi

Paranoyak

   Bu aralar havalar iyi gidiyor maaşallah.Kasımda da şöyle güzel pastırma sıcakları olur da içimiz açılır yine.Aslında karlı havaları da severim ama İstanbul'da keyiften çok eziyete dönüşüyor maalesef.Neyse ben asıl konuma geçeyim.Yok yok geçmiyim al işte evde 2 çocuk varken ben nasıl yazıyım.Hacıyatmaz gibiler yemin ederim.Ben yatırıyorum,onlar kalkıyor.Çişim geldi kalk,su içicem kalk,birşey soracam gel..Bu döngü yaklaşık 7-8 kere devam ediyor.Ben tam karşılarında yazımı yazıyorum.Kapıdan bir kafa çıkıyor.Tiz bir sesle'çişim geldi' diyor.İşin garibi her kalktıklarında da şarıl şarıl işiyorlar..E o kadar suyu kim içse işer tabi.Salonla onların odası arasında mekik dokuyorum.Harbiden ya salonla onların odasının arasına bir halı tezgahı koymalı git gel iki günde bir kilim dokurum valla.Hem de para kazanmış olurum ne yaratıcıyım ya.
   Bu arada babaanne de oldum bu yaşta.Erenimin kızı var.Hani tişörtler var ya kumaş kalemleriyle kendileri boyuyor.Annemler doğum günlerinde bunlara bişeyler aldıklarında hediye vermişler bi tane arabalı.e malum bizde 1 tane birşey olursa büyük kavgalar çıkar.Bir tane daha almışlar dikkat etmemişler onun üzerinde de kız resmi varmış.Baştan pek istemedi ama sonrada ayrılamadı kızından.Arada bir esiyor kızım nerde diye soruyor.
    E artık konuma geçiyim bari.Dediğim gibi havalar iyi gidiyor ben de bu havaları değerlendirmek adına onları hergün mümkün olduğunca parka götürmeye çalışıyorum.Yaz başında pek fazla cesaret edemiyordum ama artık gidiyoruz üçümüz.Benimkiler biraz asi,beni dinlemez çil yavrusu gibi dağılırlarda toparlayamam diye tek gitmemeye çalışıyordum.
   Gidiyorum gitmesine de şüpheli gördüğüm herkes çocuk hırsızı gözümde.Felaket senaryoları yazarım kendimce.20-50 yaş şüpheli gurubu.50'den sonraki amcaları hani emeklidir,bir hava alayım diye çıkmıştır diye ekarte ediyorum.Geçenlerde bir adam 40-50 yaşlarında böyle şüpheli şüpheli geldi.Sağa solo bakıyor,bir o tarafa bir bu tarafa bakıyor,dolanıyor elinde sigara falan tırstım yani.Adamı göz hapsine aldım.Allahtan benimkiler salıcaktaydılar.Adam gidene kadar indirmedim salıncaktan valla.O gittikten sonra biraz bekleyip tüydüm bende.Zavallı adam belki bir sigara tellendirmeye gelmişti belki ama annelik işte.Burası da İstanbul.Allah her türlü kötülüklerden korusun yavrularımızı...

8 yorum:

durununannesi dedi ki...

hahaha çok güldüm babanne oluşuna canım :))
evet haklsıın ama iyi yapmışsın..
bu dönemde kimselere güven olmaz..

afacan ikizler dedi ki...

Valla öyle canım ya benim oğlan kızımda kızım dolanıyo evde.O günleride görürüz inşallah.

tubanne dedi ki...

:))))Çok güldüm:)Ama haklısın ben de paranoyağım.Bir de oğlumun yüzüne biri dokunacak olursa hemen elim araya giriyor ve çok hastaydı yeni iyileşti ablası-teyzesi-amcası filan diyorum:)

Süreyya dedi ki...

:)) Ben tek çocukla baş edemezken iki çocuklu halinizi tahmin edebiliyorum :) Allah kolaylık versin..sevgiler..

afacan ikizler dedi ki...

Bende o küçüklerken çok vardı.Biri yaklaşçak diye aklım çıkardı.Birde prematüre doğduklarından çok hassastım.Koruma içgüdüsü işte..

afacan ikizler dedi ki...

sağol süreyyacım sana da kolay gelsin.

afacan ikizler dedi ki...

ya tubacım senin yorumunun altına cevap yazmayı beceremedim.daha yeniyim bu blog işinde...

tubanne dedi ki...

Olsun düşünmen yeter:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails