14 Eylül 2012 Cuma

Hamileliğim (1.Bölüm)

   Şimdi birazda geçmişe gidicem.Hamileliğim nasıl geçti,neler yaşadım onlardan bahsetmek istiyorum.Ben öyle dörtbaşı mamur bir hamilelik yaşayamadım.Aslında fiziksel olarak çok fazla bir zorluk çekmedim ama ruhsal yönden epeyce hırpalandım.Ben zaten hamile olup olmadığımı bile anlamadım desem yeridir.
   3 yıllık evliliğim sonunda hamile kalmıştım.Biz hemen çocuk istemedik.O aralar çok gitgeller yaşadım.Arada çok istiyordum sonra eşim beni caydırıyordu.Derken o da istemeye başladı.Ama şuan çok doğru bir karar verdiğimizi düşünüyorum.Evlenir evlenmez çocuk sahibi olmak birçok yönden zor bence...Öncelikle bir alışma devresi var yeni bir hayat,yeni bir ev.Sonra düzen otutturmak ve biraz gezip tozmak lazım öyle değil mi?Neyse işte tam zamanında oldu bizim için.
   Hiç unutmuyorum 2008'in sonlarıydı ve bayramdı.Tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım 2.günüydü.Ben anlamıştım aslında hamile olduğumu.Akşam üzeriydi eczaneden hamilelik testi aldık ve sonuç HAMİLEYİM.Ne kadar çok sevinmiştikO zaman aklımın ucundan bile geçmezdi ikizlerimin olacağı.Hafta sonu doktora gittik.Doktor bebeğin kesesini gördüğünü ancak yanında tam olarak kesedir diyemeyeceği birşey daha gördüğünü söyledi.Kan pıhtısı da olabilir bebekte bir daha ki muayenede belli olur dedi .Ben hala hiç düşünmüyorum ikiz olabileceğini büyük itimalle kan pıhtısıdır diye düşünüyorum.3 hafta sonra tekrar gittik ve sonuç ikizler.O an ne,nasıl,ne için bütün kavramlar değerini yitirdi benim için.Sevinsem mi,üzülsem mi bilemedim.Duygusallıktan çok mantıksal düşünmeye başladım.Manevi anlamda onlara yetebilecekmiyim,her ikisine de güzelce bakabilecek miyim;maddi olrak herşeyi sağayabilecekmiyiz falan,filan.Şu an düşünüyorumda kendimi ne kadar çok germişim.O anın tadını çıkarmak yerine bir sürü sıkıntı yapmışım kendime.Şuan çok mutluyum.İyiki ikiz olmuşlar.Allah'ım onlara sağlık sıhhat ve uzun ömür versin inşallah...(Amin)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails