19 Eylül 2012 Çarşamba

Hayvanat Bahçesindeyiz...

   Cumartesi günü Darıca Faruk Yalçın Hayvanlar Alemi ve Botanik Bahçesi  gittik.Ne zamandır gidicez diyorduk ama o günü kısmetmiş.Çocuklarda sayıklıyordu gidelim diye.Sabahleyin saat on gibi çıktık.Allahtan trafik falan yoktu da çabuk gittik.
   İlgilenenler için birkaç bilgi paylaşayım.Giriş 15 tl ve 0-4 yaş arası ücretsiz.Kişi başı 30 tl'ye 1 yıl üye yapıyorlar ve giriş bu süre zarfında serbest.İçeride çocuklar için oyun alanları mevcut gayet güzel.Çocuklar için güzel bir alternatif vakit geçirmek için.
   Ama inanın çok yorucu bir gün oldu benim için.Pestilim çıktı akşama kadar kendime gelemedim.Benimkiler hayvanat bahçesinden ziyade oyun parkına gitmiş gibi davrandılar.Sorsanız hangi hayvanı gördün diye inanın bilmiyorum.'Erdeeeeem buraya gel' ; 'Ereeeeeen koşma' ; 'parmaklıklara dokunmayın diyorum sizeeee' ; 'bekleyinnnnnn' demekten helak olduk.
   İnanın aşağıda gördüğünüz akülü arabalara kaç kere bindiler bilmiyorum.Ben diyim 8,siz deyin 9...Ben ilk önce arabaları görünce bunlar kullanamaz dedim çok büyük geldi gözüme.Ama gözlerime inanamadım.İkisi de özellikle Erdem sanki kırk yıllık şoför edalarında bi cakalar yaptıki ağzım açık kaldı.Tam vuracak diyorum bizimki öyle bir manevra yapıyor sormayın.Velhasıl çarpışan otoydu,akülü arabaydı derken bizi epey yormuşlar.Ama herşeye değer,onların yüzünde ufak bir tebessüm görmek bile dünyalara bedel...







            





2 yorum:

durununannesi dedi ki...

bizde gitmek istiyoruz ama henüz fırsat olmadı..
beğendiğnize sevindim..
sevgiler

Unknown dedi ki...

bence de gidin güzel bir yer ama çocukları oyun alanlarından ayırmak biraz zor oluyor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails