5 Kasım 2012 Pazartesi

Tırtıl Kurabiye

   Sanırım ben yemek bloğuna döndürdüm bloğumu ama ne yapayım seviyorum işte.Aslında yazacağım o kadar çok şey varki ama bende bir miskinlik,bir yorgunluk var vinç gelse zor kaldıracak oturduğum yerden.Kafayı bir vursam 24 saat hiç kalkmadan uyurum valla.Artık mevsimden mi yoksa bir türlü çıkamadığım depresyondan mı bilemiycem.Kendimi inanılmaz yorgun hissediyorum.
   Tabiki bugünki konum bu değil başlıktan da anlaşılabileceği gibi.Dün akşam Eren tv seyrediyordu.Televizyonda kadın kurabiye yiyordu.Benimki ne dese beğenirsiniz.'Ne güzel kurabiye yiyorlar.Keşke annem banada yapsa da ben de yesem.' E be çocuğum bana söylesene anne kurabiye yap diye kendi kendine konuşuyor ben duymasam canının istediğini nereden bilecem.
   Dolayısıyla iş başa düştü bu miskinlikle biraz zor oldu ama kalktım Eren'e ve Erdem'e  kurabiye yaptım.Yoksa içime dert olurdu.


                                                             tırtıl kurabiye kalıbımız


                                                     kalıptan sıkılmış pişmemiş halleri

                                       
                                           bunlarda kuvertür çikolata ile süslenmiş halleri

Gelelim tarife;
*1/2 paket margarin
*1/2 su bardağı sıvı yağ
*1 su bardağı pudra şekeri
*1 yumurta
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*Aldığı kadar un
Bütün malzemeler karışrırılır.Ele yapışmayacak kıvama gelince kurabiye kalıbından sıkılır.175 derece kızarmayacak şekilde pişirilir.Açıkçası 10-15 dak arası pişiyor.Daha sonra çikolata ya da marmelatla birbirine yapıştırılır.Afiyet olsun.

4 yorum:

hanife dedi ki...

eline sağlık kurabiyeler çok güzel görünüyor bizim evdede yapan olsa bende severek yiyeceğim bendede bu günlerde bir tembellik var...

Unknown dedi ki...

Sağol Hanifecim gece gece canını mı çektirdim kusura bakma ya.Valla bende olmasada yemesem diyorum kilolar aldı başını gidiyor ama çocuk oluncada evden eksik olmuyor bende nasipleniyorum işte.

durununannesi dedi ki...

canım dün görünce hemen işimin başına dönmeliyim dedin herhalde :)) ellerine sağlık harika görünüyor :)

Unknown dedi ki...

sağol canım ne yapayım kendim için kılımı kıpırdatmazdım ama çocuk olunca başka oluyor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails