6 Eylül 2012 Perşembe

Çizgi Film

   Her ne kadar çocuklara çizgi film seyrettirmiycem diye lakırtılar ettiysemde bunun önüne geçemedim.İtiraf ediyorum tek suçlusu da benim.2 yaşına kadar pek fazla izlettirmedim ama bu aralar eğer bi işim varsa mecburen açıyorum.Yoksa önümde arkamda dolaşıyorlar ve bana hiç bişey yapttırmıyorlar.misal şu anda tv kapalı evin durumu içler acısı.Bütün sandalyeler ortada,büyük arabalar koltuk tepesinde,benimkilerde yerde üstlerinde bir battaniye debeleniyorlar.Ben kızınca dedikleri lafta 'tamam anne tamam o kadar kızma...

   Çok fazla vurdulu kırdılı şeyler seyretmelerini de istemiyorum ama erkek çocuğu ne yazıkki engelleyemiyosun.Ben hala peppe,caillou,pocoyo seyretsinler istiyorum ama yok.Gerçi çocuklarda haklı bıkkınlık geldi artık.Sürekli aynı bölümler dönüp duruyor.Özellikle peppe...Niçin yeni bölümler yapılmıyor anlamıyorum.Evet çocuklar için tekrar önemli ama bu kadar da değil yani.zaten artık pek ilgilerini de çekmiyor.


peppe ve pocoyo


caillou


   Şimdilerde yeni favorimiz CİLLE.Ben her zamanki gibi pek tasvip etmiyorum ama bayılıyorlar.Bütün karekterleri ezbere biliyorlar.Ezbere bilmekle kalsa iyi bi de oradaki karekterlere bürünüyorlar.Erdem nam-ı diğer 'Beymut' ;Eren 'Cille' ; babamız 'Kayra';ben de'Solin'.Özellikle Erdem evin içinde ben beymutum diye dolaşıyor.Dışarda birisi senin adın ne diye soruyor bizimki Beymut diyor millette anlamıyor tabi doğal olarak.Ama bu şekilde karekterlere bürünmesi güzel bi gelişimmiş uzmanlara göre inşallah öyledir.


cille


    Diğer seyrettiğimiz çizgi filmler ise;marsupilami (bunuda oldukça seviyorlar),bali,keloğlan,tsubasa...İşte böyle bizim çizgi filmlerimiz bunlar...
marsupilami
tsubasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails