8 Nisan 2014 Salı

Fışfış ve Dido

   Fışfış ve Dido bizim ailemizin yeni üyeleri.Kuzularım çoktandır neden bizim kedimiz köpeğimiz yok diye söyleniyorlardı.Ben evde tüylü hayvan besleme taraftarı değilim.Severim aslında bahçeli bir evim olsa hiç tereddüt etmem ama evde çok zor.Zaten işim hiç bitmiyor bir hayvanın sorumluluğunu alabilecek durumda hissetmiyorum kendimi.Sonuçta o da bir can kılı,tüyü,bonyosu.maması yok yetişemem.Biz de en kolay yolu balık almakta bulduk.Akarı yok,kokarı yok,bakımı kolay.
   İsimlerini kendileri koydu.Erdem'inki fışfış,Eren'inki dido.Kendileri besliyorlar.Ve hatta beslerken kavga ediyorlar.Geçenlerde Erdem yemi attı Dido yedi,O da salak Dido dedi.Eren başladı vay efendim sen benim balığıma nasıl salak dersin.Birbirlerine girdiler zor ayırdım.En ufak şeyde kavga etmak için sebep arıyorlar ama birbirlerini de çok seviyorlar.







Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails